Praktische modaliteiten

Installatie & Onderhoud

  • maandag - vrijdag: 8u-17u
  • in overleg met de klant kan ander tijdstip bepaald worden

Interventies in geval van defecten

  • In geval het een belangrijk Defect aan Telenet hardware betreft zal Telenet alle redelijke middelen aanwenden om het Defect binnen de 6u te herstellen, rekening houdende met de werkdagen- en uren van Installatie & Onderhoud.
  • In geval het een klein Defect aan Telenet hardware betreft zal Telenet alle redelijke middelen aanwenden om het Defect binnen de 12u te herstellen, rekening houdende met de werkdagen- en uren van Installatie & Onderhoud.
  • In geval het een belangrijk Defect aan de internetverbinding betreft zal Telenet binnen de 6u actie nemen om het Defect zo snel mogelijk te herstellen, rekening houdende met de werkdagen- en uren van Installatie & Onderhoud. De oplossingstermijn kan afhankelijk zijn van wie de internet provider is.
  • In geval het een klein Defect aan de internetverbinding betreft zal Telenet binnen de 12u actie nemen om het Defect zo snel mogelijk te herstellen, rekening houdende met de werkdagen- en uren van Installatie & Onderhoud. De oplossingstermijn kan afhankelijk zijn van wie de internet provider is.

Helpdesk beschikbaarheid: